Tisztelt Ügyfeleink!
A fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV törvény 17/B. § (2) bekezdés rendelkezései értelmében Társaságunk lehetőséget biztosít Ügyfelei részére, hogy a személyes ügyintézés időpontját előzetesen lefoglalják elektronikus úton, illetve telefonon keresztül.
Időpontot az Ügyfélközpont nyitva tartása alatt megjelölt egész órákra kérhet, úgy hogy a megjelölt időpont előtt legalább 12 órával lefoglalja a kívánt időpontot. Rendszerünk kizárólag két hétre előre tudja fogadni a kért időpontokat.
Időpontfoglalás menete elektronikus úton:
- Weboldalunkon az ügyfélkapu menüpont alatt található időpontfoglalásra kattintva válassza ki az Ön számára ideális időpontot. A megadott email címre kapni fog egy e-mailt a véglegesítéshez szükséges linkkel. Kérjük a foglalást a linkre kattintva 1 órán belül igazolja vissza, egyéb esetben töröljük foglalását. Figyelem! Rendszerüzenetünk automatikusan generált, melyet néhány levelező rendszer levélszemétnek (spam) érzékelhet.
- A visszaigazolás után értesíti a rendszer az időpontfoglalás sikerességéről, vagy sikertelenségéről. Sikeres foglalás esetében egy újabb elektronikus üzenetben megküldjük a foglalás adatait, valamint egy hat jegyű foglalási azonosítót.
- A megjelölt időpontra a hat jegyű azonosítóval fáradjon be az ügyfélközpontunkba (Szolnok, Kossuth tér 7.). Kérjük, hogy az ügyfélhívón válassza az Időpontra érkeztem menüpontot és adja meg hat jegyű azonosítószámát. FIGYELEM! Ha az időpont előtt, vagy után érkezik 30 perccel, a rendszer nem tudja kezelni az azonosítószámot. Várjon, hogy a megjelölt időpont 30 perces intervallumába essen. Amennyiben 30 percnél többet késett új időpontot kell, hogy kérjen.
Időpontfoglalás menete telefonon keresztül:
- Kérjen időpontot az 56/999-600-es telefonszámon. Kérjük, nevét és címét mindenképp adja meg. Kérjük jelölje meg, hogy ügyintézése hulladékszállítással, vagy parkolással kapcsolatos.
- Kollégánk visszaigazolja időpontfoglalását és megadja hat jegyű azonosítószámát. Amennyiben az időpont foglalt, Kollégánk javasol a kért időponthoz egy legközelebb álló időpontot, melyet ha elfogad, megadjuk hat jegyű azonosítószámát.
- A megjelölt időpontra a hat jegyű azonosítóval fáradjon be az ügyfélközpontba. Kérjük, hogy az ügyfélhívón válassza az Időpontra érkeztem menüpontot és adja meg hat jegyű azonosítószámát. FIGYELEM! Ha az időpont előtt, vagy után érkezik 30 perccel, a rendszer nem tudja kezelni az azonosítószámot. Várjon, hogy a megjelölt időpont 30 perces intervallumába essen. Amennyiben 30 percnél többet késett új időpontot kell, hogy kérjen